Face-Clinic…  pierwsze co mi przychodzi na  myśl to praca z ludźmi, różnymi ludźmi. Praca na rejestracji powoduje, że mogę codziennie ich spotkać. Pracuje cały czas nad sobą i dbam o bliźnich, służę pomocą i radą. Do moich podstawowych obowiązków należały obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie pacjentów, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji.

 

Jestem dobrze zorganizowaną osobą i efektywnie wykonuję swoją pracę zgodnie z ustanowionymi procedurami. Jestem pogodna i komunikatywna, dobrze sprawdzam się w pracy, w której należy utrzymywać bardzo dobre relacje interpersonalne z wieloma ludźmi.

 

Odpowiedzialność, uczciwość, punktualność, chęć pomagania innym, radzenie sobie ze stresem, pracowitość, porządek i czystość, lojalność to cechy które są dla mnie ważne i mogę je rozwiać w klinice.

Wspaniali ludzie i różnorodność osobowości powodują, że praca rejestratorki jest ciekawa i nieprzewidująca. Dzięki Face-Clinic mogę od środka poznawać prace lekarzy oraz poszerzać swoją wiedze.

 

 

Magdalena Tęcza

© Face-Clinic | NZOZ Centrum Leczenia Wad Zgryzu

<< WSTECZ